Veel gestelde vragen


Veelgestelde vragen bij Snickers-workwear online aankopen:

  • Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb? 

Snickers-workwear streeft ernaar om online bestellingen binnen 3-5 werkdagen aan te leveren en/of te verzenden. Sommige bestellingen kunnen iets langer duren. U kunt altijd met ons bellen om de actuele levertijd op te vragen. Klantenservice: Tel.078 673 5736.

  • Op welke manier kan ik betalen? 

Veilig online betalen is voor Snickers-workwear erg belangrijk. Vandaar dat wij hebben gekozen om alle betaalmogelijkheden onder te brengen bij hierin gespecialiseerde partij namelijk MultiSafepay. Op deze manier bent u altijd verzekerd van de hoogste beveiliging van uw gegevens. De betaalmogelijkheden zijn via: Ideal, Mastercard of Visa. U heeft ook de keuze om te kiezen voor bankoverschrijving of Remboursement.. Wannner u voor het laatste kiest, dan ontvangt u automatisch een email waarin alle gegevens staan om de opdracht / overschrijving te voldoen. Zonder vooraf ontvangen betaling kan er helaas niet worden verzonden.

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waarnaar de goederen verzonden moeten gaan worden. Standaar tarief aangetekend voor Nederland bedraagt: € 9.00 per zending. Bij sommige artikelen zijn uitzonderingen geplaatst aangezien deze een afwijkend gewicht of formaat hebben. Verzendingen buiten Nedereland maar wel in de Benelux bedragen : € 29.95. Remboursement zendingen : € 15.95 

  • Kan ik een zending retourneren?. 

Sinds 1 februari 2001 heeft u een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. In die tijd kunt u het gekochte zonder opgave van reden terugsturen. U betaalt wel zelf de verzendkosten van de retourzending. Na ontvangst zal het gehele aankoopbedrag worden teruggestort,

De reeds ontvangen betaling wordt binnen 14 dagen aan U terug gestort,

Artikelen waarvan de verzegeling is verbroken, kennen geen retourrecht. Retouren kunt u sturen naar: 

Cosalint BV
T.a.v.: Afdeling retouren webshop.
Mijlweg 23c
3295 KG 's-Gravendeel
Nederland 

  • Klachten of Meningsverschillen?

“Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Cosalint BV | Mijlweg 23c | 3295KG "| 's-Gravendeel | Nederland

Info@snickers-workwear.nl


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar (Snickers-workwear & shop4-Werkschoenen.nl) bij zijn aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).”